Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Vintershopping

Var på naturkompaniet idag och inhandlade lite sköna saker ;)



Först den jackan
Och eftersom jag är djurvän ut i det yttersta så köpte jag tuffaste mössan!



(fast gul)
Det är en Kask mössa i samarbete med WWF och när man köper mössan så går 10 kr till WWF och pandorna, nöjd

2008-11-13 @ 13:32:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Kan inte du ta bort ditt så fruktansvärt jobbiga högerklicksskydd, folk kan spara dina bilder endå. Dom som däremot är intresserade av eventuell exif och liknande blir lidande...

2008-11-15 @ 19:15:58
Postat av: Oskar

Har en likadan jacka fast svart!



Mössan var riktigt fräsch, ska nog dra och kolla på en sådan tror jag, tack för det indirekta tipset! ;)

2008-11-15 @ 22:31:04
URL: http://thephotodiary.blogg.se/
Postat av: Caroline

Oho bra val av jacka, den är riktigt snygg och otroligt skönt.

Jag föredrar nog dock den röda! :)

2008-11-20 @ 22:10:29
URL: http://svanemar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback