Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Bröllop i Stadhuset

På lördag åker jag in för ett fotojobb i stadhuset! Nämligen bröllop! Ska bli skitkul..första gången jag fotar bröllop så det ska bli spännande...
jag lägger upp dom bilerna så FORT jag är klar med dom...
2008-11-27 @ 14:08:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara

Kull =). Har också fått ett erbjudande om att fota ett bröllop i maj men tackade nej (A) Kände mig inte helt redo... det är juh endå deras bröllop och tänk om bilderna skulle bli jättekassa.

Väntar på att få se bildena =P.

2008-11-27 @ 15:23:25
URL: http://sassa-sara92.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback