Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Chillkväll

Ikväll har vi chillat hos våran vän joakim och haft trevligt!

Det började med att lars kom till mig när jag kom hem från jobbet och sedan så väntade vi på simon som kom lite senare. Sedan så kom victoria min flickvän och vi gick ner till pizzerian och tog en pizza var, mums! Efter det gick jag upp och dushade och simon och lars gick i förväg till joakim som bor några kvarter ifrån mig.
När jag hade dushat klart så fixade jag i ordning mig och vi gick ner till jocke.

Först så kollade vi på talang efter som chai och rmk är med! ( chai går i lars skola och bor där jag hade landställe förut ) så vi röstade på dom. sedan så fortsatte kvällen med musik och rent chill!

Nu tänkte vi gå och lägga oss, klockan är mycket!
GODNATT
2008-05-31 @ 02:30:48 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback