Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Morgon

mja, morgonen är kommen för typ 4 timmar sen och jag sitter och nördar mig framför datorn.
Klockan 10 kom emil hit för att chilla lite ! han hade mega kul och sprang runt och tog bilder. dels när jag pratade med mor och när jag satt vid datorn, väldigt intressant och spännande !

Idag fick vi reda på att vi bara får 1400 i reseersättning för att åka ner till göteborg och spela. det blir alltså att åka buss ner med massa pansionärer =D illa.

Dan är på jobbet och lars är påväg hit, vi kanske åka in till stan men dan slutar 5 så dom flesta affärerna är nog stängda då :/

igår kväll kom dan hem med några snygga kläder. cheap mondey jeans och två t-shirtar därifrån ! rå nice.

image40

Måste fan klippa mig !

image41

Emil tittade förbi och satt på blocket och kollade på ett ljusbord !

image42

bild på new york på väggen, stilrent

image43
Emil tog bilder i smyg.
2008-03-26 @ 14:16:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback