Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

jag känner mig inte hemma i mörker

Jag känner mig verkligen inte bekväm när jag fotar i mörker! får inte till det jag strävar efter. Självklart blir det ju finare bilder när solen skiner.

Men som sagt så gick jag ju till victoria och han ta lite bilder , blev inte nöjd alls men jag lägger upp en så får ni se!



Nej bilder i mörker var inte min favorit om man inte har en SB800 i fickan ;)


2008-08-31 @ 21:05:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback