Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Hem till flickan

Nu kommer min flickvän och hennes mor och hämtar upp mig inom tio minuter så måste gå ner och ställa mig. Det har inte varit så mycket fotoblogg dom två närmaste dagarna tycker jag och det är eftersom jobbet har börjat och så! men imorgon ska jag fota lite studio hade jag tänk, jag och nick tänkte göra e crossreklam bild också..så vi får se hur det går! men håll er uppdaterade.
Bye
2008-08-29 @ 22:55:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback