Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Fotorunda

Nu tänkte jag gå på en mörk fotorunda! får se hur det går.
Sedan hem till victoria.
Imorgon är det jobb igen men jag kommer ha datorn med mig imorron så kanske hinner blogga därifrån!
Vi hörs imorgon!


2008-08-31 @ 20:13:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gillart! Keep up the good work :)

2008-08-31 @ 20:25:33
URL: http://lisasfanclub.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Jag tycker du tar jättefina bilder, Fredric :) Det du skulle behöva göra är att synas mer... och den bästa genvägen till det är att skrva inlägg så att det ryker och hamna på mest aktiva. Det var det som gav mig läsare från allra första början :)

2008-08-31 @ 20:25:41
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback