Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Katarinahissen är överskattad

Hemma från stan !
Så nu ska jag berätta lite.
Först så åkte vi till centralen där lars skulle köpa en ny platttång för hans gick sönder idag..
men det sket sig så vi fortsatte mot gallerian där allting vart stängt, så vi trallade vidare mot gammla stan och förbi riksdagen.

image148

Förlåt om bilderna suger..fotar med min mobilkamera

Där efter så stannade vi och köpte en french hotdog, smazkigt.
Sen gick vi den "långa" gå gatan genom gammla stan bort till slussen där vi tog djugårdfärgan fram och tillbaka =S fråga oss inte varför...Det var några turister som ville fota sig med oss så drog fram våra poser och såg glada ut.
När vi kom tillbaka till slussen gick vi till donken där jag och simon köpte varsinn cheesburgare och lars köpte en glas, sen blev jag mega törstig så jag köpte en cola..
Därefter bestämmde vi oss för att gå upp till katarinahissen, var inte så värst långt men det var inge kul där uppe, hade inte min kamera med mig så jag kunde ta bilder så jag fick ta med min usla mobilkamera återigen.

image149

Diggar stomatol skylten, myggan bor där (a)

image150

image151

image152

En bild redigerade jag lite fult/snyggt...hm

Det där var min dag idag ! och nu ska jag iväg till flickvännen och imorgon bitti ska jag upp och jobba ! BYE
2008-04-27 @ 20:25:55 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback