Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Hemma från repet

Hello nu är jag hemma från repet och jag är hur trött som helst. Vi har repat i typ 5 timmar.
Jag lars och simon vaknade runt halv 11 och jag gick upp och tog en dush. Sen så chillade vi ett tag och väntade på att våran nya skrikare skulle ringa och han ringde vi halv ett och sa att han var påväg in till stan så vi tog tuben in och mötte han vid centralen. Sedan blev det burger king som gällde sen vidare till repet..
Repet gick ovanligt bra och vi skrev hyfsat mycket idag. Såhär seriöst rep har det inte varit på länge !

Ikväll ska jag iväg till flickan och gosa..
skriver senare !
2008-04-29 @ 20:12:08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Simon

Grymt! hur var skrikaren då? äre någon ni är nöjda med? (svar på bdb?)

/Simon

2008-04-30 @ 09:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback